wtorek, 22 lipca 2014

Zaczynamy!

Hmmm...nie wiem od czego zacząć, haha. Stworzyłam tego bloga, bo nie chce mi się pisać ciągle o sobie. To nudne. Tak więc na tym blogu chciałabym Wam pokazywać coś co ja uważam za modne (chociaż podobno mam dziwny gust). Nie będzie tu tylko moda. Coś się jeszcze wkradnie, ale to się zobaczy. Jeżeli tylko ktoś to będzie czytał, to gdy tylko będziecie chcieli, będę mogła wstawiać zdjęcia wyszukanych przeze mnie ubrań w second-hand'ach lub tzw. lumpach. Tak więc to chyba tyle. Mam nadzieję, że ktoś to polubi! :)

4 komentarze:

  1. ciekawie się zapowiada ;))
    powodzenia w blogosferze :3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam koronkowe spodenki :)
    powodzenia, ja tez dopiero zaczynam :)
    zapraszam do siebie i obserwuję

    http://patuszkowataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia! śliczne zdjęcie ;)

    zapraszam,
    http://mocinformacji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodenki koronkowe są świetne ! ; ) .

    OdpowiedzUsuń